فارسی|English

تهران – خیابان فرشته – خیابان چناران – پلاک ۴ – واحد ۵

۰۲۱-۲۸۱۱۱۱۴۸

تهران - خیابان فرشته - خیابان چناران - پلاک 4 - واحد 5

۰۲۱-۲۸۱۱۱۱۴۸

منشور اخلاقی شرکت - خانه هوشمند ایرانیان

منشور اخلاقی شرکت خانه هوشمند ایرانیان

 

 خدای را شاكر و سپاسگزاريم كه توفيق خدمت به مردم سرزمینمان ایران را به ما عنایت فرمود. ما کارکنان شرکت خانه هوشمند ایرانیان براي رسيدن به يك سازمان منسجم و برتر تلاش نموده و معتقديم دستيابي به اين هدف از طريق پايبندي به اصول زير و التزام عملي واخلاقي به آنها امكان پذير مي باشد.

 از این رو متعهد می شویم :

  1. به شعار اصلی شرکت که “تمام تخصص ما متعلق به مشتری است” در هر شرایطی پایبند بوده و از تمام توان و مهارت خود در راستای دستیابی به خواسته های مشتریان فروگزار نمی نمائیم.
  2. با این باور که تعهد ، وفاداری و احساس تعلق به شرکت از مصادیق تحکیم و یکپارچگی سازمانی است متعهد میشویم به مثابه یک عضو از یک پیکره واحد عمل نموده و در صورت مشاهده هرگونه نقص در عملکرد هر یک از همکاران ، وظیفه خود میدانیم که ضمن انتقال این ضعف به مدیران ، به نحو شایسته در برطرف نمودن این نقیصه کوشا باشیم و تمام مساعی خود را به کار گیریم که با هر موردی که به هر نحو حسن اعتبار شرکت را با مخاطره مواجه نماید مقابله نمائیم.
  3. در تمامی شرایط زمانی و مکانی رعایت ادب ، احترام ، نظم و انضباط را در تعامل با مشتریان و سایر همکاران به عمل آورده و خود را ملزم به تبعیت از قوانین و ضوابط درون و برون سازمانی میدانیم.
  4. از تمامی اصول ، قواعد و قوانین تجاری و اخلاقی تعریف شده در بازار تبعیت نموده و تمام تلاش خود را در جهت ارائه مشاوره ، خدمات و محصولات مناسب به مشتریان به کار میبریم و علاوه بر منافع مشتری و سازمان متبوع ، به منافع سایر رقبا نیز با نهایت احترام برخورد خواهیم نمود.
  5. در هر شرایطی نسبت به حفظ اسرار ، اطلاعات و اسناد سازمان و مشتریان متعهد بوده و تمام مساعی خود را در راستای عدم افشای این اطلاعات چه در هنگام خدمت و چه بعد از آن به کار خواهیم بست.
  6. با اعتقاد به اصل وجود نگرش ها ، علایق ، روحیات و جنسیت های مختلف و گاه متضاد ، مجدانه خواهیم کوشید تا این موارد را از حوزه وظایف و مسئولیت های کاری خود جدا نگه داشته و اجازه ندهیم که این تفاوت ها ، در نحوه ارائه خدمات ما خللی وارد نماید.
  7. زمان را جزء غیر قابل جبران برای مشتری ها دانسته و در ارائه مشاوره و خدمات تمام تلاش خود را مینماییم تا در کوتاه ترین زمان ممکن با رعایت نهایت دقت و صداقت و تعهد عمل نمائیم.
  8. تأکید بر احترام به رقبا ، رويكرد منصفانه ، پرهيز از تخريب و تبليغات سوء ، پرهيز از برقراري روابط مالي با اشخاص ذي نفوذ در شرکت های رقيب و حفظ حريم و راز داري رقبا
  9. انتقال دانش فنی و ارائه آموزش به سایر همکاران در زمینه های مختلف را همواره سرلوحه خود قرار داده و همواره سعی در به روز رسانی اطلاعات خود در حوزه های گوناگون عملکردی می نمائیم.
  10. تمامی ما با هرگونه دریافت و یا پرداخت پورسانت های غیر متعارف و رشوه خواري و رشوه دهي مقابله می نمائیم.
  11. از تمامی دارایی های شرکت که در اختیار مان قرار داده شده اعم از مادی و غیر مادی مانند متد های مارکتینگ ، اطلاعات مشتریان و برنامه های مطالعاتی و توسعه شرکت و … حفاظت می نمائیم.
  12. از تمامی انتقادات و پیشنهادات وارده استقبال نموده و تمام تلاش خود را در به کارگیری نظرات وارده در راستای بهبود عملکرد کلی سیستم به کار گیریم.
  13. همواره نوآوری و پژوهش را در هر موقعیت شغلی سرلوحه کار خود قرار داده و تمامی استعداد خود را در جهت استفاده از پیشرفته ترین فناوری ها و ارائه آن به مشتریان به کار خواهیم گرفت