فارسی|English

تهران – خیابان فرشته – خیابان چناران – پلاک ۴ – واحد ۵

۰۲۱-۲۸۱۱۱۱۴۸

تهران - خیابان فرشته - خیابان چناران - پلاک 4 - واحد 5

۰۲۱-۲۸۱۱۱۱۴۸

کنترل هوشمند سيستمهای صوتی و تصویری - خانه هوشمند ایرانیان

کنترل هوشمند سيستمهای صوتی و تصویری

يكي ديگر از توانايي هاي خانه هوشمند قدرت کنترل سيستم هاي صوتي و تصويري و يا تجهيزات تكميل كننده اين سيستمهاست.

به عنوان مثال مي توان با استفاده از سيستم صوتي هوشمند ، موسیقی های مختلفی را در نقاط مختلف ساختمان پخش کرد و یا با کمک سیستم صوتی بسایر پیشرفته آن از بالاترین سطح کیفی صدا و نور بهره برد.

از دیگر امکانات این سیستم ها امکان کنترل تجهیزات صوتی و تصويري نصب شده در سالن هاي کنفرانس و يا آمفي تاتر ها ، باز و بسته كردن پرده های نمايش، كنترل روشنايي در هنگام اجرا و غيره نام برد .

يكي ديگر از اين قابليت ها حذف تمام كنترل هايي است كه در حال حاضر در خانه و يا محل كار شما موجود میباشد. بدين ترتيب كه با در اختيار داشتن پنل لمسي (PDA) و یا به کمک ريموت كنترل سیستم هوشمند، تمامي دستگاههای صوتی و تصویری نظير تلويزيون ، ويدئو، رسيور ماهواره و … به صورت کامل و از هرنقطه از ساختمان تحت كنترل قرار دهید.

 در بسیاری از خانه ها سيستم های صوتی و تصویری متعددی را جهت استفاده در نقاط مختلف خانه تعبيه می نمايند . به عنوان مثال شما ممكن است چند تلويزيون در خانه داشته باشيد و براي هر کدام يك سيستم صوتي و تصويري مجزا تهيه کرده باشيد . اگر اين كار را نيز نكرده ايد قطعاً تمايل داريد كه قادر به مشاهده تصوير و صداي سيستم صوتي و تصويري اصلي خود بر روي ساير تلویزیون ها باشيد .

خانه هوشمند توانایی انتقال صدا و تصویر دستگاه های صوتي و تصويري ، از يك نقطه به نقطه ديگر ، بدون نياز به سيم كشي اضافی را به شما میدهد. در اين شرايط علاوه بر انتقال صوت و تصوير، کنترل این دستگاه ها به کمک ريموت كنترل نيز امکان پذیر مي باشد.