بسیاری از افراد بیشتر ساعتهای روز خود را در محل کار میگذرانند. محیط کار باید فضایی دلچسب و آرامشبخش داشته باشد تا بهرهوری فرد افزایش پیدا کند. هوشمندسازی محل کار با کاهش دغدغههای روزانه و فراهم کردن رفاه بیشتر، تاثیر چشمگیری روی کارایی افراد و افزایش رضایت آنان میگذارد.
همچنین استفاده از وسایل هوشمند در محیط کار مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و باعث صرفهجویی در هزینههای شرکت میشود.
برای هوشمند کردن محیط کار از چه وسایلی استفاده کنیم؟
هوشمندسازی محل کار با استفاده از وسایل الکترونیکی و دیجیتالی مدرن امکانپذیر است. از جمله این وسایل میتوانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
- دستگاه حضور و غیاب هوشمند: این دستگاهها حضور و غیاب، میزان تاخیر و اضافهکاری کارمندان را بهصورت خودکار ثبت میکند. با استفاده از این دستگاه میتوانید به کارمندان خود پیام ارسال کنید.
- میز کار و صندلی هوشمند: میز و صندلی هوشمند با تنظیم شدن بهصورت استاندارد، کارمندان را از درد کمر، گردن و گرفتگی عضلات نجات میدهد.
- سیستم روشنایی هوشمند: نصب لامپ هوشمند باعث صرفهجویی در هزینه برق شده و امکان تنظیم نور بهصورت ریموت را برای همه افراد فراهم میکند.
- قفلهای هوشمند: قفلهای هوشمند امنیت محیط کار و وسایل داخل شرکت را به بهترین نحو تامین میکنند.
موارد بالا فقط بخش کوچکی از هوشمندسازی محل کار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در خانه هوشمند ایرانیان تماس بگیرید.
چگونه یک محل کار هوشمند داشته باشیم؟
برای هوشمندسازی محل کار یا شرکت خود دو راه پیش رو دارید. در روش اول با خرید وسایل هوشمند موردنیاز از خانه هوشمند ایرانیان میتوانید خودتان برای نصب وسایل و هوشمندسازی شرکت اقدام کنید. بااینحال ما روش دوم را به شما پیشنهاد میکنیم.
در این روش فقط با یک تماس ساده با شماره تلفن ۰۲۱۲۸۱۱۱۱۴۸ هوشمندسازی محیط کار را به ما میسپارید. کارشناسان ما در خانه هوشمند ایرانیان بعد از بررسی شرکت زمان و هزینه موردنیاز برای هوشمند کردن ساختمان را به شما اطلاع میدهند.
پس از امضای قرارداد کار هوشمندسازی محل کار آغاز میشود. پس اگر به هوشمند کردن شرکت خود فکر میکنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.